En härlig eftermiddag vid sjön

Hej!
Denna dagen har väll ändå varit för underbar. I morse var det i och för sig lite fult, men i eftemiddags klarnade det upp och blev rikitgt varmt. Jag var nere vid sjön med mina Falköpingsbuddies Victor och Sami. Vi for ner för att fota lite ankor, men mot förmodan så fanns det inga ankor där idag:O.. Då blev i alla fall jag lite besviken, och jag såg på Victor hur han tappert försökte hitta ankor. Vi fick nöja oss med 2 små stackars svanar som såg sådär lite halvt kära ut.  På kortet nedan så ville han försöka se lite lång ut så han ställde sig på en stubbe och jag fick stå på bryggan. Nemen se vad man kan luras med bilder^^
image22         image23

Det som var roligast var ju faktiskt när Victor ville få det där perfekta kortet, då klättrade han upp i ett gammalt ruttet träd som knappt kunde stå på sina rötter och hängde sig däri. Haha, han var lite småskraj där.


Det var en sån sommarkänsla idag. Man såg massa elever från Tingsholm som gick till Ulricehamns nya utebadhus och antagligen skulle ta årets första dopp^^´Jag tror att våren verkligen är påväg, hoppas i alla fall det! Precis som alla bloggläsare=)

Tänkte tipsa om lite smink osv snart, men det blir till helgen, när man väntar på något gott, kan man aldrig vänta för länge, eller hur;)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: luhluu

ja vill se svanbilderna!! =)

2008-04-18 @ 14:55:31
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0