Flyttdags den 1 Juni!

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från skolan, slutade lite tidigare idag=)  Jag och min rumsis Kaljo har äntligen fått en lägenhet, som många kanske redan vet bor vi  i en liten 32 kvadratslägenhet för tillfället, men snart blir det ändring på det! Lägenheten är en 1:a men på hela 53 kvadratmeter! shohooo! Ska bli så underbart skönt att fly från detta Ghetto vi lever i nu^^

Det kommer bli skitkul att inreda den nya lägenheten! Jag ska snart gå in på lite hemredningssidor för att få lite inspiration. Jag skulle vilja byta ut våra färger vi har det mesta i med, dvs svart och vitt. Jag vill ha Rött och cremevitt med lite ljusbruna detaljer! Det skulle bli super!

Sitter här och är fruktansvärt sömnig, men det är man ju efter en veckas slit;)

Mitt nästa inköp i klädesväg blir ett par snygga svarta jeans och några färgglada Pumps!
Jag tror jag ska beställa dessa skorna! 
            
De Ljusblå eller de             Här blir det defenetivt
svarta, vilka tycker ni?         de rosa, sååå söta=)
Och självklart är dessa skor från Pleaser, ett grymt bra märke!

Dags att kila!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0