För er som inte vet

Jag har nu haft  min blogg i ca en månad  kan jag tro och jag har inte lämnat ut speciellt mycket fakta om mig själv. Så här får ni lite info,=) Hittade knappt någon bild alls då jag ler, är jag en allvarlig person kanske? Ah det kanske jag är, men älskar att släppa loss då och då. Kämpar med att bli mer impuslsiv!

image58
Namn: Elin Linnéa Anderson (och ja, det ska vara med ett S)
Ålder: 17 år, 18 i Augusti
Längd: 171,5cm
Vikt:  52kg
Bor: På hester i  Ulricehamn, men flyttar till Karlslätt i Juni. 
Intressen: Smink, mode, festa och mysa i solen
Det ingen vet om mig: Pratar med min blomma jag har i fönstret
Det andra tycket om mig:  Att jag är en go person som bryr sig om andra. Samt att jag är väldigt självständig och ansvarsfull.
De saker som är mindre bra:  Är besatt av smink och skönhet, är för snäll och ger människor fler chanser än de förtjänar.
Är rädd för:  Att gå i mörkret, spindlar och att bli gammal.
Tycker om: Min rumsis Kaljo, naglar, smink, hår och kläder och djur i alla dess slag

 


 

Det där var  lite rolig fakta om mig, vill ni veta något mer så fråga bara=)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: luhluu

haha ah . ja visst e den fin, den e från nelly.se =)

2008-04-25 @ 19:25:59
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0