Intervjuv på Kicks!

Hej!
Vi har i skolan fått i uppdrag att skriva ett repotage, som jag kommer publicera här sedan. Jag valde att skriva om vårens makeup mode, Vilka färger som gäller nu i vår. Jag intervjuade Johanna 20 år på Kicks, hon var jättetrevlig och jag fick reda på mycket nytt som jag inte visste om! (Bilder kommer snart)
                  
( (Johanna på Kicks)               (Foto: Elin)  )
Personalen på kicks består av tjejer, och de berättade för mig att de verkligen är glada över att de har just det jobbet de har. Jag kan förstå dem! jag skulle nästan kunna jobba gratis där om jag fick dela med mig av mina privata kunskaper om smink och lite hudvård, samt få lära mig mycket mer. Det finns så mycket att lära sig. Johanna berättade även till min glädje att man inte alltid behöver gå en utbilning för att få jobba på Kicks. Då sken jag upp kan ni tro. Detta betyder alltså att jag kan börja jobba på kicks när jag har gått ut, om jag har tur och någon Kicksaffär är i behov av en till medarbetare. Sedan kan jag spara pengar under tiden för att sedan när jag är lite äldre gå min makeup utbildning? Fan vilken bra dag det var igår!
image31        image32
Jag har kommit på att jag borde testa lite nya märken, Nästa inköp blir nog från Lancome eller Dior. Alltid kul att testa nytt! =)

Nu ska jag snart till jobbet, var bara tvungen att skriva av mig lite=)
Puss!

Kommentarer
Postat av: luhluu

lancome är ett supermärke! Du borde speciellt prova deras solpuder och deras maskare hypnose, ger jättefin volym.

2008-04-17 @ 08:19:04
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0