Nyinköpt!

Det senaste inköpet är en rengöring från Lumene som jag faktiskt kan rekomendera, Den både luktar gott och är bra! Kostar dessutom inte speciellt mycket heller och har en fräsch doft! Den jag köpte passar för normal hy. Den kostade 115:-

i Vår är det ju starka färger som gäller. Alla har inte börjat våga ta på sig det än och jag förstår att det är lite ovant att börja med färger när man ahr gått i brunt och mörkt i vinter. Då gör man istället så att man kör en mjukstart och köper ett färgstarkt nagellack! Jag valde att köpa ett starkt rosa som är väldigt fint. Snyggt att ha till svarta jeans och ett snyggt linne. Rekomenderar även att ha tex ett armband eller en annan assocear som är i samma färg. Nummret på lacket är "5" och är från märket Depend 25:-. Jag har länge varit emot det märket utan att knappt ha provat det just för att det är så billigt. Nu kan jag snarare rekomedera er att köpa det, sålänge du har ett bra baslack och överlack funkar detta jättebra. Nagellacket har mycket pigment i och man behöver bara måla på ett lager om man så vill. Så istället för att köpa ett större nagellack som är mycket dyrare och som hinner bli dåligt innan den är slut så tycker jag att du ska köpa billigare lack och fler! Alltid kul att ha fler färger att välja mellan!

Kramar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0