Smycken! <3

Jag vill bara glassa i smycken när jag ser dessa! Mycket av mina smycken har försvunnit i festandet osv, är det så för er mer?:P

Här är ett underbart armband som är designat av Angela Gothborn, vet dock inte vem det är men hon är skicklig. Vill haaa! Sommrig är det med!
 
(En aliminiumlänk med satinband. Pris 295:-)




Här har vi ett jättefint halsband, jag skulle välja att ha en vit blus eller liknande och så använda detta halsband som en liten färgklick^^ Görgulligt.

(Pris 259:-, men om du blir medlem på sidan får du allt mycket mycket billigare!)



Dessa små bling bling Charms är söta. Jag vill ha allihopa^^ Ingen som erbjuder sig att köpa? haha. Synd att de är lite dyra bara:P Dessa kommer från Pilgrim allihopa.
                                                                                                 
(Björnen kostar 299:- , jordgubben 319:- och tärningen 179:-)         
Bli medlem på  www.leshop.se för billigare priser!


Hoppas ni fick i alla fall lite inspiration, det är det bästa=)
KRAM

Kommentarer
Postat av: luhluu

pilgrim har jättefina smycken! =) har några från dom å mamma har massa. hahaa

2008-04-25 @ 16:36:45
URL: http://luhluu.blogg.se
Postat av: Ewezi

Härliga smycken :)

2008-05-13 @ 20:57:06
URL: http://ewezi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0