Söta Lillebror!

Hej!
Idag har jag sedan klockan halv ett passat Lillit (Amadeus). Det har gått jättebra faktiskt. Dagen började med att jag fixade iordning lite mackor till honom, sedan fick han lite Cherios att leka med, som han tyckte var både goda och skojjiga. Men vi har inte bara lekt idag, vi har även gjort en underbart god Lasagne, tyvärr så har jag ingen bild på denna, men det kanske räcker med att säga; MUMS! Han är världens sötaste lillebror och han kommer bli en bra kille när han blir äldre=) 
                                                                   image18
Nu åkte han precis hem och jag sitter och smaskar lite godis. Egentligen borde jag nog skriva lite Samhäll, men fan, det gör  jag sen! Föresten så ska jag snart börja ta mitt körkort! Jag ska bara fixa ut lite pengar från banken först, sedan är det bara ut och tuta och köra!

Puss!

Kommentarer
Postat av: lollo

ja han var riktigt grymm,har du kollat hans hemsida? omg, va söt din bror e kan ja få? =)

2008-04-07 @ 12:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0