Tomt på "göralistan" i helgen:/

Nu sitter jag åter igen på en fotolektion, sitter och redigerar lite bilder idag, orkar inte gå ut.
När jag var hos min mamma i blidsberg senast tog jag lite kort, och jag kunde ju inte motstå att ta en bild på världens sötaste  hund Nutte. Han vill jag ha!


Jag tog även lite kort på familjen samt på en lite ball blomma jag hittade i stugan^^

Alla drar iväg i helgen!
Hej jag heter Elin, jag drack lite för mycket förra  helgen så denna helgen har jag bestämt mig för att inte dricka alls. Men det som suger är att alla mina polare ska till en födelsedagsfest. Verkligen alla ska dit, Hej åter igen, jag heter Elin och jag ska sitta hemma och kolla på TV hela jävla fucking lördagskvällen, Snälla, om du är hemma på lördag, kan vi inte hitta på något?:P
Hoppas verkligen inte min rumsis åker dit med. Elin goes lämnad=(
Jag är helt enkelt inte van vid att vara själv, just för att jag hatar det, men det kanske bara är bra att få träna på det eller hur man säger:(



Nyheten!:S
Fick en askul nyhet igår föresten, att jag måste betala 2500 i restskatt. Hejdå lön! Detta suger och min fredag kan nog inte bli mycket värre än vad den redan är, har lust att köpa lite... svinmycket choklad och onyttigheter och äta mig fet hela dagen:(
Stay hard!




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Du gillar inte att vara själv, men du är grymt snabb på att dra från kAljo! Har du funderat på det någon gång?

2008-04-18 @ 19:39:51
Postat av: Noubaelin

Men jag vill alltid ha med honom!

2008-04-18 @ 20:59:00
Postat av: Rasmus

Därför du lämnar honom ensam ganska ofta? :p Och han typ inte får dra om du inte har något annat att göra? :p

2008-04-18 @ 22:08:57
Postat av: luhluu

va synd att de inte blev några svankort. Hur var helgen då? =)

2008-04-20 @ 19:40:27
URL: http://luhluu.blogg.se
Postat av: luhluu

jaa ja hade skitmysit =D

2008-04-21 @ 09:41:15
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0