Äntligen 18!

Nu är jag äntligen 18. Det vill säga att jag räknas som en vuxen, känner jag mig som en? Njaaa, men jag räknas i alla fall som det. För andra verkar de inte tycka att fylla 18 är så speciellt men det tycker fan jag. Kommer ihåg när man var sisådär 18 och redan då funderade man på vad man skulle göra när man hade blivit 18... resa.. festa.. leva livet, men, njaa det är nog inte så glammigt som man tror, visst blir man ett år äldre, men det är också bara det, men jag är nöjd ändå=)

Imorse klockan halv 5 vaknade jag av att någon ringde kaljo. När jag frågade vem det var sade han att det var någon som ringde fel så jag somnade om. Helt plötsligt kom det 2 sjungande pojkar fram och började sjunga! Ja vilka var det? jo Kaljo och Ralle. haha de kom och sjöng lite sött och lade en tårta på sängen=) Visst klockan var kanske lite för tidigt för tårta, men aaawh va sött det var=) ingen som har uppvaktat mig sådär mitt i natten haha=)

Idag ska jag jobba, men börjar inte förän halv 2 så innan dess ska jag söka ett jobb, och fixa mig internetbank, det behövs kan jag lova:p hehe. Hoppas jag får jobbet! om inte suger det lite:p... dags att avsluta makeupen!


Bjuder på en gammal bild=) Jag och Lollos hund ^^

Puss♥

Kommentarer
Postat av: syster petra

Grattis på din stora dag!!!

Hoppas du får en bra dag o skoj i helgen när du ska fira steget in i vuxenvärlden.

2008-08-13 @ 14:28:18
Postat av: Rasmus

kan ju påpeka det att oscar skulle varit med, men bensinen i vegby-macken var slut.. :p

2008-08-14 @ 14:18:35
Postat av: Noubaelin

haha vilken otur att bensinen var slut:p.. men tanken som räknas eey:D

2008-08-14 @ 19:10:20
Postat av: luhluu

börjar? =O hahaa, skojja bara. awwh va gulli du e =)taack ^^haha, va e de för gammal bild du hittat, va liten dooleys va där...btw, Tårta på sängen lät inte helt fel, vill ja oxå ha! =D

2008-08-14 @ 22:32:14
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: luhluu

oj det är svårt att förklara hur du lägger upp y- tube klipp utan att visa, prova den här guiden:



http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

2008-08-14 @ 22:39:24
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0