Fyfan vad jag är bra!

Lite ego idag, och det får man fan va!.. alla borde nog ta i alla fall en dag i veckan och bara vara totalego hela långa dagen?... hoppas inte alla har samma dag bara, helvete, då brister nog många vänskaper, haha. Nu har jag inte bloggat på några dagar och orsaken är att jag inte har orkat eller framförallt hunnit, min näsa har befunnit dig längst ner i körkortsboken, fyfan vad det suger att plugga hela tiden.

Ja just det, varför är jag så jävla bra?, jo, denna sommaren har jag bara jobbat och pluggat och jag känner mig fan duktigare än aldrig förr, jag hoppas även att jag har koll på min ekonomi nu i sommarens slut, men det återstår att se när räkningarna kommer.. haha. Resten av syskonen skaffade nämligen sina körkort när de var runt 20 och uppåt och här kommer jag och racar ifrån dem typ, yeej! jag har snart mitt jävla körkort, har kört 13 lektioner och klarat A,B,C och F än sålänge,=). Jag mår inte superdåligt över att jobba heller, jag trodde att det skulle kännas förjävligt att jobba hela sommaren men beroende av pengar som jag är så är det underbart... fast, pengarna är redan slut, men vafan pengar är till för att spendera, eller hur?!

Kan inte du någongång när du kommer hem från skolan/jobbet eller efter att du har presterat något känna "fyfan vad jag är bra"?. Att man verkligen har gjort något bra och att man är riktigt stolt över sig själv?... Det är bra att peppa sig själv har jag kommit på, eftersom jag inte blir det allt för ofta av min rumskamrat kan det vara bra att ha lite i reserven, mina börjar nog ta slut snart så Kaljo, du får ligga i lite mer:D

Jäklar vad jag snackar på... och jag måste även nämna att jag fyller 18 om 6 dagar:D. Det ska bli så jäkla gött att äntligen kunna säga att man är 18, och visa den där halvtaskiga gubben på affären att man faktiskt är mogen nog att köpa sin jävla folkis, visst, jag dricker inte folköl, men jag KAN om jag vill, haha och det är huvudsaken. I helgen blir det firerier här hemma hos mig och jag hoppas det blir lyckat:D.. nästa helg blir det krogen! shohooo



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0