Trädgården är för Emos!

Hej! I fredags var det min debutkväll på krogen och jag och Marie tänkte gå ut i Borås men när vi kom dit var det så jääävla dött med folk att man nästan kunde tro att en bomb hade sprängts och dödat hela borås:O... Men efter att vi gick ut och in på lite krogar gick vi till Trädgården för att kolla om det fanns något folk där och det var väll en del men när jag såg alla i kön frågade jag vakten: Är det bara  estetare och emos här?... då såg han tveksamt på mig och sade, njaaa, det är lite blandat, haha. Då några i kön skrek att det var ett emoställe som var svinskoj så gick jag och Marie ganska fort igen! Men efter att testat de få krogar som man kan gå ut på i borås n är man är 18 var vår sista utväg Trädgården ändå och det fick det bli så efter en lång tids väntan i kön bland tomtar och troll så kom vi in, ALDRIG mer Trädgåden! Fyfan vilka äckel som var där och fyfan vad det var äckligt därinne, det var som en gammal bonngård som hade stängts för att det tillochmed var för äckligt för grisarna, Öl på golvet, taskigt utbud i baren och ah folket framförallt. Oj vad Elin är fördomsfull nu kanske ni tycker, men ja då får jag vara det. Vi var iaf där i trekvart kanske och fick några drinkar, men sedan klarade vi inte av stället mer och drog till Swing, äääntligen hade det kommit lite folk=).. Då blev kvällen mycket roligare.

Hoppas verkligen vår nästa uterunda blir bättre!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du har ju helt fel inställning, seriöst :)

Visst det är skabb som fan, luktar urin över hela stället, killarna står och kissar i handfaten.

Men man upplever alltid något annorlunda på det stället och det är charmen! Inte alltid samma krogrunda, en vacker dag kommer även du förstå wannabe-brat-Swingare :)

2008-08-27 @ 19:10:41
URL: http://ostronpajen.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0