För jag har körkort!

I förrgår var det min stora dag!!!.. varför jag inte har uppdaterat för ens nu beror på att jag inte har haft tid!.. shit vad underbart det är att kunna ta bilen vart man vill och när man vill, ingen kan bestämma över hur jag kör och ingen kan klaga!:D.. weiii!.. Dock tror jag att jag kommer få vara ganska mycket chaffis nu den här första tiden!.. Min första tur är inatt!.. haha. Då är det Ida och Andreas som ska hem.

Idag har jag varit nere hos glasmästaren som lagade ett stenskott jag fick igår, skjutsat hem Emelie och Anndréa, hälsat på syrran och även mamma!.. Nu är jag helt slut men måste vara vaken tills klockan halv ett:/.. ursch!.

Imorgon är det julavslutning och det känns skitbra!.. äntligen lov!.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: kalle

kul att de gick vägen. !

2008-12-19 @ 06:40:56
Postat av: petra

ja, fasen vad jag är glad för din skull. Det är du verkligen värd efter allt slit :)

2008-12-19 @ 11:27:27
Postat av: Elin

Tack så myckt:D

2008-12-19 @ 13:47:55
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0