Idag är det den stora dagen!


Jag må han leva, jag må han leva, jag må han leva ut i hundrade år!


Idag fyller min rumskompis Kaljo 18 år!.. Ja, nu är han med stor och får tillochmed köpa folkisar på ica.. shit vad tiden går fort, haha. I present fick han en Sodastreamer med lite smaker och sådära. Han såg ut att bli glad, och då är jag nöjd!.. Egentligen borde man värdera sina dagar med de närmsta mycket mer än vad man gör.. man vet aldrig när den sista dagen är kommen, kanske borde man tänka att den sista är var dag, men då går man ju runt och är deprimerad eftersom att dagen någongång tar slut!.. Jag är i alla fall glad för dig Kaljo!. och nu kan du ju gå ut på krogen med oss=)

Du är världsbäst killen=)

Vid 6 ska vi ner till hans mamma och fira honom en stund och så så småningom blir det lite party för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0