Dagens makeup

Idag ska jag till mamma!.. Ska bli kul att se alla igen, alla djur och syskonen såklart:P.. Här är ögonmakeupen idag:
           
Dock ser det inte riktigt ut såhär, med tanke på min kassa kamera så kan jag tyvärr inte få det 100%, men ni ser principen. Färgerna är mörkare i verkligheten!

Jag använde mig av nyinköpta Noubasminket och jag tror nästan att grönt är min nya färg!!
 Dessa färger använde jag mig av:

 

Mitt tips:

 Om du vill få en ännu mer metalliclook så fukta penseln du lägger på skuggorna med så får du till samma färg som palletten är, det vill säga superintensiv! Det är faktiskt så att makeupen håller längre med! Testa vetja!



Kommentarer
Postat av: Petra

Ursnyggt!

2008-07-20 @ 11:29:41
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Haha , jag har allt mitt smink nerpackat p.g.a att jag gjort om i mitt rum/gör. Så jag vet inte riktigt vad den heter. Ser ut som en eyeliner, men jag tror det är som en flytande ögonskugga.

2008-07-20 @ 18:21:29
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0