Liseberg!!

Idag var jag Lollo, Kaljo och Lennart på Liseberg och shohoo vad kul det var och vi tajmade vädret skitbra med, det var hela 28 grader och sol heeela dagen! Wunderbart! De fick mig tillochmed att åka saker  jag aldrig annars skulle åka som till exempel uppswinget eller vad den hette, spinrock mm, jag är en riktig fegis när det gäller åka saker, men jag gjorde det och är faktiskt lite stolt...=) Dagens favorit var helt klart Balder och juke box! haha shiet vad skoj den är, jag och Lollo skrattade nästan som aldrig förr. Lollo har säkert lite bilder jag kan få och lägga upp här.

Varför jag inte har lagt upp bilder nu på ett tag beror faktiskt på att min kamera har pajjat, den slukar batterier som faaan!.. fast jag byter batterier hela tiden. Den kan ta ett kort sedan står det att batterierna är slut, jag får nog köpa en ny kan jag tro=(

Så, på inköpslistan står det nu en ny digitalkamera för en system har jag inte råd med nu, kanske har det nästa sommar eller i höst.


Puss♥

Kommentarer
Postat av: Lennart

Höjdskräcken missa du dock ;) men fan va kul de va iaf :)

2008-07-29 @ 13:24:51
Postat av: Noubaelin

Ärsch, den åker jag nog aldrig.. ah jätteskoj=)

2008-07-29 @ 14:21:31
Postat av: luhluu

Ohhja jag har feta bilder ^^ hihi

2008-07-30 @ 21:49:53
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0