"Sex säljer"


Man har alltid sagt att sex säljer
, och det ser vi ju i reklamer, musikvideos osv. Då om man vill tjäna pengar så kanske det bästa man skulle kunna göra vara att öppna ett horhus?.. ja, och på huset ska det stå "Sex Säljer". Shiet jag har min idé. Visst är den bra!?.. Naeh fan heller att den är bra. Men i princip skulle man väll kunna göra sådär då för att tjäna stora slantar.
 
Annars om du har lite med pengar får du väll spela in en hemmagjord porrfilm, precis som Paris, du kommer bli superkänd! NOT! Kanske på TTI eller nått. Du kommer få ett gött rykte i skolan och staden du bor i. Bara rika och världskända jävlar som Paris kan göra sådanna där crazy saker.  Nu tror ni säkert att jag har funderat på något av detta?. Nope, det har jag inte, men jag tänkte bara skriva ner lite tankar om "sex" och att det säljer.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

sjukt är det, aja ja tog bort inlägget iaf...ville inte att du skulle missuppfatta de..

2008-07-01 @ 20:07:22
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Noubaelin

men:o.. varöfr det:o.. inte vara så känslig Lollo^^

2008-07-01 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0