Torsdag

Idag har jag äntligen med hjälp av brorsan städat klart hans gamla lägenhet. Gött som faan!.. Men kanske måste dit ner imorrn med för att ta bakom frys och sånt:o.. måste man det?

Snart ska jag iväg med Ida till borås^^ Ska se ifall vi hittar nått hett till hennes maskerad på lördag. Det ska bli så kul Ida!! Nu har hon fyllt 18 och är stor, snart är jag med stor! Den 13 augusti slår det till och jag flyger upp, börjar snurra och det flyger lite blomor och strunt runt om mig. Precis som på Sims, haha. Nja, så kommer det nog inte bli, men ska bli gött att fylla=).

Har inte hunnit sola mycket alls idag pga städningen, men jag hann i alla fall en timma ungefär, och jag fick faktiskt lite färg=)

Då fick ni med min outfit med. En enkel sådan, kommer nog på lite smycken sedan med. Enkelt är snyggt. Less is more;)

Vad tycker du att jag ska klä ut mig till på lördag?


Puss♥

Kommentarer
Postat av: mmartinis

snyggt!

2008-07-03 @ 21:01:54
URL: http://mmartinis.blogg.se/
Postat av: kAljo

jag har däremot "solat" idag, och fått lite bränna... men jag hade på mig ett par söndermålade mjukis och spatserade runt utan någon tshirt, vilket var skönt i värmen.

Over n' out!

2008-07-03 @ 23:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0