Uselt!

God morgon!

Maskeraden hos Ida var rolig, förutom att det verkade som det mesta gick snett efter en stund när jag, Kaljo, Kalle och Marre stack.. Förstår inte varför inte man kan offra sig för hennes skull och försöka göra så hon får en så bra födelsedags fest som möjligt!.. Kasst!.. Hoppas det inte blir lika kaos när jag fyller 18. Får väll bjuda lite lugna personer=).

Ser ut att bli regn ute, hoppas för i helvete inte det hinner komma innan jag har lyckats ta mig till jobbet! Då kan man väll lika gärna bara gå upp på morgonen och dra till jobbet direkt, utan att fixa iordning sig eftersom om de regnar ser man väll ut som en blöt katt i håret och som en emo i ansiktet när man kommer fram. Kan inte vara så uppskattat! haha.

Måste försöka få ordning på kameran jag lånade hem, den fungerar inte som den ska. URSCH!

Någon som är super expert på kameror, kontakta mig!

Kommentarer
Postat av: Karl

Men det var ju bara för att alla smarta drog vettu.

2008-07-11 @ 18:11:11
URL: http://realistiskfront.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0