Den långa väntan....

Hej!
Igår fick jag det där hemska mailet, mailet jag trodde skulle göra mig glad. Mailet som skulle leda till att jag sprang ner på Q8 och hämta mina kära skor jag beställde. Istället stod det att skorna inte fanns inne på lager. Jävla SKIT!
Jaja, men det är väll inte mer än att bara vänta, de kommer ju om ca 3 veckor, så min lyckodag har bara flyttats fram en aning.

Idag var jag hos frissan och fixade till mitt hår lite, hade mörkröda lösslingor i innan men de fick åka ut nu när jag färgade om det, utväxten var hemsk! Fast nu är det fint igen=) Ska nog snart sätta i ny färg. Funderar på en neonblå, mörkrosa eller mörkgröna. Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar med eran åsikt.

Snart är lovet slut, det känns förjäkligt. Fast jag har haft det bra iaf och är ganska nöjd. Nu längtar jag redan till sommarlovet. Wiiie, det kommer äga!
Ha det bra med er!
Elin

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Det gjorde nog bara gott för din ekonomi :)

2008-03-29 @ 16:48:27
Postat av: luhluu

mörkblå eller mörkgröna tycker jag! inte rosa det känns så estetigt =S

2008-04-01 @ 17:32:15
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0