Shoppingdag!

Hej!
Dagen började med att jag vaknade upp vid sisådär halv 9 tror jag det var, efter lite frukost osv kom jag på att stanna hemma en hel dag skulle kännas förjävligt. Då sms:ade jag Marie, min brors flickvän och frågade om vi inte skulle ta en sväng förbi borås. Jag visste att jag inte hade mycket pengar men eftersom jag sparade så fint förra månaden så skulle jag kunna utnyttja de pengarna idag istället. På vägen till borås hade jag bara en sak i huvudet, det var SKOR, det var ett måste. Men dagen blev inte riktigt som den skulle. Att hålla i pengarna är ju inte som ni kanske vet det allra lättaste, och när det är lite rea här och var så tänker man "ärsch detta tjänar man ju på, det kan ja inte med att missa". Ja, det flöt på ganska bra och plånboen blev tomare och tomare.

Allra först köpte jag en jacka på H&M,  jag ville ha en fin vårjacka,( som iofs inte kommer kunna användas på ett tag verkar det som) Till den köpte jag en halsduk:P
                     
På skopunkten var det ju som vanligt, tag tre, betala för två. Det erbjudandet missar man ju inte! FAvoritskorna är ju själklart de till vänster, Leopardfärgade skorna. de ska ja njuta av i sommar=)

             
Jag är helt klart nöjd med denna dag, men jag tänkte inte på att det är en hel månad tills jag får pengar igen. Men man måste ju få köpa de saker man själv vill=)


Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: luhluu

ok good =) ah jag såg de nuu =) va fint du har fixat din sida btw..fast du vet att texten längst ner typ kommentera å så inte syns va? tänkte bara så du vet =)

2008-03-27 @ 14:50:21
URL: http://luhluu.blogg.se
Postat av: Anonym

Det verkar som om att du tycker mer eller i alla fall tror att du kan mycket om mode och skönhet.. jag vill lova dig att du har mycket att lära innan du kan tro någonting så, de leopard skorna, jag hoppas verkligen inte du visar dig ute med dem. Dom va minsan gräsligt vidriga..

2008-05-02 @ 15:39:31
Postat av: noubaelin

Tack du anonyma typ som kommenterar, uppskattar om du skriver namn i alla fall. Jag älskar skor, jag följer inte modet utan jag har min egna stil. Tycker att mycket av modet idag är gräsligt och anser att det jag köper är snyggt, annars skulle jag aldrig köpa det. Föresten så har jag fått många kommentarer om skorna och de uppskattas=)!

2008-05-05 @ 09:52:21
Postat av: Anonym

DU KOMMER BLI UTNÄMND TILL TINGSHOLMS FJORTIS!

2008-05-09 @ 16:33:25
Postat av: Noubaelin

Nemen jasså. Varför tror du det?

2008-05-10 @ 00:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0