Våren är här!

Hej alla läsare!
Äntligen är våren här, även ifall det inte verkar så för tillfället. Fullt med snö överallt  och minusgrader. Men den är här och jag älskar det!

Det som hör till våren är självklart snygga färgstarka kläder, något som jag älskar! Topparna ska vara pastellfärgade, (Speciellt Rosa, gult och turkos) tillsammans med ett par ljusa jeans. Det kan inte bli mycket bättre!. Men något som är mindre bra med dagens mode är ju de hemska höga jeansen! Jag vet att många gillar dem, men inte jag. Hallå, vilken figur är det man egentligen får av dessa jeans? visst för de tjejer med små rumor så kan detta vara en lösning, men annars tycker jag att vi ska satsa på normal/låga jeans. Den här rosa toppen gillar jag, kanske är mitt nästa köp i klädväg?=) Till detta är det perfekt att ha ett par snygga tights under eller leggings och ett par rosa pumps! Kan verka lite mycket med rosa skor till, men nu får man överdriva, och snyggt är det! 



Till dessa kläder blir det fint med en ljus makeup. Ett förslag är att du använder dig av  Loréals triofärger som innehåller  tre rosa toner. Jag kan starkt rekomendera märket Nouba, det borde ni verkligen testa, deras skuggor sitter hela dagen! ni kommer inte bli missnöjda:P

Nu sitter jag här hemma och väntar på mina skor från Have2Have, hoppas de kommer nu i veckan! Ett tips är att ni beställer nu denna månaden! då får du 150 kr rabatt på skor du handlar + fraktfritt, om du beställer innan månadens slut! Storlekarna på dessa skor är inte svenska, men det står bra så man förstår vilken size man ska ha endå=)!
image12      
Kramar på er och Glad Påsk!
Elin


Skorna finns på denna sida http://have2have.se

Kommentarer
Postat av: luhluu

haha du har allt blivit ett riktigt litet skofreak ;D men underbart fina skor elin! kan du inte länka till sidan? =)

2008-03-25 @ 01:10:48
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0