Äntligen flyttat!

Hej och hallå säger jag från den nya lägenheten!

Vi flyttade igår och jag stormtrivs redan. Det tog många timmar men som tur var har vi snälla och fina små vänner som var så snälla att hjälpa till. Tack Kalle Marre, Narre och Susanna, Kaljos mamma^^. Det som var mindre bra med denna lägenheten var att någon som har bott här före oss har haft katt, och självklart kände kaljo av det.. Men vi ska städa rent och då får vi hoppas att det blir bättre^^

Snart dags att gå och sova tror jag. Det ser väll skapligt ut här nu så inatt kommer man sova ännu godare än igår^^.

Mina brorsor Pelle och Linus med hans tjej var just här och hälsade på, det var trevligt, och de hade nog skoj med deras alkohol i blodet, hehe. Igår var jag och Kaljo hos min andra bror Kalle och hans tjej Marie. De ska med flytta snart fast inte hit utan till hökerum. Ett skitsnyggt hus verkar det vara och balkongen/uteplatsen var svinstor^^

Dags att nana kudde nu!..

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0