Recension på Mac löspuder

Det tog inte lång tid innan jag desperat ville testa det. Det jag har att säga om produkten är att shiet vad bra! Resultatet blev jämnt till och med när jag använde svamp, ofta föredrar många att använda borste. Men om man vill ha ett lite mer täckande resultat så använd svamp! Man kan använda borste på dagen, till skolan/jobbet, och senare på kvällen när man ska ut kan man lägga lite extra med svampen. Jag lyckades till och med få en bra färg.
Jag vet att min kamera är skitdåligt, haha den har varit med på alldeles för mycket fester och liknande:p. Dags att köpa en systemkamera tror jag=) Men pudret var mysigt! Lite skimmer i det men det är inget som stör. BRA!
image72
Nu ska jag diska lite och kanske börja packa inför flytten den 1 juni=)
puss♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

ja folk gillar väl att läsa om ovanligt uppblåsta, krokade blondiner från stureplan...? åhh herregud ja mår dåligt på människan ful e hon oxå..

2008-05-14 @ 21:37:06
URL: http://luhluu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0