Shoppingdag!

Hej!

Jag var i borås idag igen för att försöka hitta något till skolavslutningen, och jäklar vad jag hittade grejjer=)! Igår var jag i borås med en killkompis och idag med en tjejkompis, kanske hade med det att göra med haha.
Det första jag hittade var ett par läckra shorts på Cubus. De var riktigt somriga och lite sådär gammal stil över dem.
        
Efter det gick vi till skopunkten där jag hittade tre göörfina skor, jag kan ha vilket par av dem jag vill till skolavslutningsklänningen med, och det är ju super!! Jag tänkte ta ett par svarta skor, men nu är det ju sommar och då äre ljust som gäller=)

Mitt huvudmål idag med var ju att hitta den perfekta klänningen till avslutningen. Det var inte den klänningen jag beskrev igår, men det blev en väldigt fin annan modell. Eftersom jag inte vill visa hela och avslöja helt vad jag ska ha på mig den 11 juni så får ni iaf ett litet smakprov på den!
image93
Japp, såhär ser den ut och jag är väldigt nöjd med den^^. Till klänningen köpte jag även lite fina smycken till, de är ganska enkla. Eftersom klänningen har en del mönster på så var det snyggast med lite pärlor bara.
image94


Jag är verkligen helnöjd med dagen och jag tror inte att jag hade hittat allt detta utan dig Marie=)!


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0