Tänkelitäntänk

Jag är en person som tänker mycket, kanske lite för mycket?


jag kan gå i flera timmar och fundera över något, en liten töntig uppfinning jag tror att jag själv har varit finurlig att hitta på, när jag i bakhuvudet förstår att min uppfinning redan finns. Då tänker jag, hur faaan ska man kunna hitta på något nytt? allt finns redan?!  Så mycket som jag går runt och tänkter så borde jag väl kunna uppfinna något som man skulle kunna ah till exempel tjäna äckligt mycket pengar på?

Jag tror att många uppfattar mig som en ganska allvarlig person som ibland kan uppfattas vara väldigt bestämd, och det tror jag att jag är med, men när jag är med personer jag verkligen trivs med släpper jag bara loss och kan tönta sönder mig som alla andra kan^^.

Egentligen är det ju skitviktigt att tänka på hur man uppför sig inför folk. Jag kan tro att jag borde kanske bli lite mer och galen och impulsiv? Fast jag kan ju inte vara något jag inte är. Visst, jag älskar att vara galen ibland^^, men för det mesta är jag en person som planerar^^ Elin, ulricehamns planerare!

Varför skriver jag detta? haha, får aldrig ner tankarna på papper endå:p..


Puss?

Kommentarer
Postat av: A

verkligen impulsiv. ena dagen ska man finnas, andra dagen behövs man inte. dig förstår man sig inte på!

2008-05-22 @ 06:05:07
Postat av: Noubaelin

Ah men man behöver inte förstå sig på mid heller=)

2008-05-22 @ 06:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0