Pepparkaksstök

Min dag idag började ungefär sisådär klockan halv 4 då  jag Kalle,Marie, hennes syrra och Linus skulle göra oss iordning för att åka till Ullared!.. Det var en herrans massa år sedan jag var där men jag tyckte att det var helt okey. Visst vi var där 40 min innan det öppnade och det var redan massa , men vi klarade oss ganska bra tycker jag!.. Väl inne stressade man väl runt mest och slängde ner saker i korgen hur som haver, Ullared är inget ställe man står och funderar över ifall man ska ha de där gardinerna, antingen tar man dem eller så letar man vidare! så enkelt är det=) Dock var både jag och Marie besvikna på julpyntsutbudet... Hallå, så stort som Ullared är och så lite pynt?.. Eko har mer!.. Efter 2 timmar ungefär var alla klara och vi åkte hem till Kalle och Marie igen.

Vi ville ha mer pynt och sådär så då åkte vi raka vägen till borås och handlade ännu mer!.. Jag kunde inte sluta handla!!!:O Det var nästan läskigt.. pengarna bara far iväg som fågeldun i vinden!. haha. Nu är Elin Pank, så om du vill ha ut mig på en krogrunda, räkna med att du bjuder.

Nu ikväll har jag packat upp allt pynt och mysiga ljus jag köpte och lägenheten känns väldigt harmonisk och julig. Är det för tidigt för tomtar?.. jag har nämligen ställt upp allt pynt jag hade:O.. Nu är det bara granen som saknas men den kommer upp om några veckor!..

Kaljo bjöd in Ralle och Robert och jag Marie för lite pepparkaksbakning!.. Och gud så mysigt det var!.. Lyssnade på ljuv julmusik och tävlade om vem som bakade bäst pepparkakor!.. nåå?.. vad tycker ni om min och Maries snygga gubbe? haha.

                         
 (Bilderna är klickbara)


 

 Den ultimata mysdagen!.. Men nu har jag ont som fasen i fötterna och längtar till sängen!

Puss♥


 


Kommentarer
Postat av: Rasmus

den må ha varit fin, men den smakade skit ;)

2008-11-30 @ 11:37:49
Postat av: Elin

Ah det gjorde den fan.. haha

2008-11-30 @ 14:57:35
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: luhluu

haha, du kan va ful

2008-12-01 @ 21:15:32
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0