Plåtning

Igår, Fredag på APU:n passade jag på att göra en testsminkning på Lollo samt en fotografering. Jag hade ett hum hur jag ville att bilden skulle se ut och det blev ganska lyckat!.. Däremot ska hon inte ha utsläppt hår utan det ska vara uppsatt i en boll på sidan. Ja ni fattar?!. haha. Alltså, jag behöver en bild till framsidan på  min makeupbok jag ska göra som projektarbete.  Bilden ska vara fräsch och clean!


Här är en av bilderna efter lite redigering. Nu har jag lärt mig att sminka i photoshop med!!.. Men på denna bild är det inte photoshopsmink utan det är mitt egna=). Du blir bra på bild Lollo!

Ikväll ska jag frossa i onyttigheter och ta det lugnt!..vi tittar nog på en film eller två=)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

snyggt , taack elin =)

2008-11-15 @ 19:28:52
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: luhluu

det är den absolut, jag ska se den igen. =D

2008-11-15 @ 20:17:49
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: chung

Menade bar väl med kommentaren... men det där med blött e jättebra intensitet men var bara som sagt försiktig på kanterna... bästa e att sudda med en ren pensel.. och penslar, kryolan e bra, face sthlm e bra.. det finns många bra...

det som är viktigast e borsthåret tycker jag!

jag e lärare i make up.. och gick på make up studion..

men fortsätt maka det ser bra ut!!!

kram kram

2008-11-20 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0