Rena Julafton!

Idag fick jag ett LITET ryck. Efter en helkväll dregglandes vid datorn på massa smink och borstar kom jag fram till att jag faktiskt var värd lite nytt smink. Så jag förde över pengar till kontot, drog med min brorsa Pelle och stack ner till stan!.. Eftersom jag fick så mycket rabatter från både Kicks och Pharelle köpte jag på båda ställerna!

På Pharelle blev det lite rengöring, ansiktsvatten och en dagcreme. Som tur var köpte jag det i en julklappsutgåva och sparade några hundra. Viktigt att tillföra fukt till huden nu i vinterkylan!. Allt detta köpte jag från Biotherm. Ett bra märke som är riktigt skonsam för huden!..

När jag gick in på Kicks var det som rena rama julafton!. Eftersom jag skulle få ännu mer rabatt ifall jag handlade för över 1000 kr så gjorde jag det!.. och för en gångs skull var det lite klurigt att komma på vad jag verkligen behövde!.. men det blev tillslut lite festliga lösskuggor från Nouba, en vaniljfärgad skugga från Clarins och lite sånt där smått och gott som en ny Venus Vibrance, nagelfil och lite bodyscrub=) Fan detta vill jag göra om!... älskar det!

Ikväll ska jag till Linus!.. vi kom på att vi kunde kolla på Idol ihop, I morgon blir det kanske utgång ifall det inte är 23 på Pluto, för isåfall kan jag inte säga mer än att min helg suger:(.. men får hoppas jag har turen att komma in ändå!:.


Yummie=)



Ska dra!.. puss

Kommentarer
Postat av: luhluu

din lilla shopaholic! =) haha, va tyckte pelle om att gå och kolla smink? btw, har du varit i skolan idag?

2008-11-24 @ 13:59:39
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0