Hård, nyfiken och inte allt för livlig

Ja men visst är det Philip jag pratar om=) Han blit mer och mer nyfiken och glad för var dag som går tycker jag. Ja, vi kan inte ha en liten pälsboll till katt, men vi har världens fräckaste sköldpadda!
  
Det är nog ett litet djur jag kan ha många år framöver tror jag, han kan bli upp till 60-70 år och har bara levt ca 16 nu.  Kaljo ville att han skulle heta Sköldis, men vafan, du är en Philip=)

Idag var det svenskauppsats som gällde och hur det gick återstår att se tror jag=) Det känns gött när man betar av sådanna där viktiga saker. En sten lyfter liksom. Imorgon är det religionsprov men jag är väl inte sådär värst orolig över det, hoppas det går vägen bara!


Lördagskvällen spenderade jag i det här mysiga men lite läskiga huset, nämligen hos mamma och småsyskonen. Jag och Linus åkte dit och åt lite mysmat och bara umgicks. Det är sådant jag verkligen borde bli bättre på. De helgerna man sitter hemma och tycker synd om sig själv bara för att man inte har något och göra borde man fan ta sitt pick och pack hem till mamma!. Snart har jag egen bil och så kommer jag bli så frii och kunna åka när jag vill, var jag vill! Underbart.

Jag och lillit var ute och fotade lite i skogen, dock  var det lite för mörkt ute, ISO:n kunde jag inte riktigt höja mer för ack vilja brusiga bilder, HATAR NIKON!.. köp aldrig en Nikon, ISO:n suger. Lillit är söt i alla fall:D


Nä nu ska jag snart dra till körksolan och köra lite, sedan blir det hem och plugga mer inför provet imorgon!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

ja nikon suger hårt. Söta lillit=)

2008-10-13 @ 16:39:04
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0