Jag klarade det!!

Och nej, det var inte uppskrivningen jag klarade utan det var sluttestet på teorin. Faaan vad gött att vara helt klar med teorin nu. Det var lite omiskt, för jag och Simon satt och gjorde prov.. jag fick 59 poäng och blev sviiinsur för att bara vara 4 fel från godkänt. Jag satt och kollade igenom mina fel en stund och när jag sedan gick ut i menyn igen för att göra om provet så var knappjäveln GRÖN!.. grön betyder att jag hade klarat det!!.. wunderbart. Man behövde visst bara ha 52 rätt på sluttestet=) Snart blir det uppkörning och uppskrivning:D

Idag sökte jag ett jobb... men som man ibland får höra sade dom: "vi ringer dig"... HA HA... ofta ni ringer mig:/.. jävla skit!.. Men till min Glädje/sorg?... så ringde chefen på syrrans jobb idag och frågade ifall jag kunde jobba på lovet. Javisst tänkte jag!.. Sedan sade han: Jaaa men du jobbar ju natt då! Med syrran!.. Jaa det blir skitbra!.. Oj jag har aldrig jobbat på natten förut och jag hoppas verkligen att jag klarar av det. För då tjänar jag mycket cash^^ Rätt mycket OB till mig!! Då har jag äntligen råd att köpa en bil, men  än så länge har jag typ bara råd att ha den ett tag, typ några månader sådär. Jag är hela tiden beroende av ett jobb om jag ska kunna ha min bil. Försäkringar är inte gratis:(


Nu sitter jag och väntar på att spela en dOta... förlåt medmänniskor... men kaljo ska visa mig hur man spelar, han garanterade att jag skulle bli spelberoende och jag ville slå vad lite. spelvärlden, here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0