Lägga ner bloggen?

Satan vad dåligt det går med mitt skrivande... nää det är helt enkelt bara för mycket nu och jag har varken tid eller lust att skriva. Skriver man såhär sällan kanske det blir dags att lägga ner bloggen snart? Får fundera lite över det faktiskt och hoppas att jag får lusten tillbaka!

Skolan tar upp så mycket tid, likaså körkortet som snart är klart! fan vad jag längtar tills jag har min egna bil att köra runt i, snacka om att vara en fri fri fågel ingen kan stoppa=)

Den kommande veckan ser ut på detta vis:

Imorgon slutprov på körskolan12.30 samt göra prov, Ida kanske kommer hit=)
Helgen: Plugga sönder inför religionsprov och körskoleprov
Måndag: Uppsats i svenska, nationella, köra 17.15
Tisdag: Färga håret 15.00, prov i judendom & kristendom, sola
Ondag: Fotas kl 12.40

Elin har fullt upp, jag orkar inte!


Kommentarer
Postat av: luhluu

du e inte ensam om att känna så, men du får inte lägga ner bloggen =( då har jag ju inget kul att läsa ^^

2008-10-09 @ 09:40:34
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0