Studion var full med kondomer

Hela vår APU dag idag har vi, tjejerna spenderat i studion. Jag gick hem från skolan igår pga att jag blev sjuk och läget idag var lite ostabilt,  men faan va kul det var idag! Vi har i flera månader jobbat med en film som vi idag påbörjade inspelningar till. Efter ja, sisådär 30 omtagningar så fick vi det!... fyfan vad den satt!... Studion var full med kondomer, handklovar och porriga tyger! härligt va!? Lite backstage bilder kommer komma inom kort. Filmen beräknas vara klarfilmad nästa fredag eftermiddag.

Är det detta jag vill arbeta med i framtiden? hell yeah! Jag sminkade Anndréa och Ida och Emelie fixade håret. Bra team där!


Det blir nog en sjuk helg för min del, men jag är nöjd ändå, FAAAAN va vi är grymma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0