Fan vad jag är kass



Idag fick jag reda på att jag redan har kört 20 lektioner och det går inte så bra för mig... idag till exempel, jag klantade mig hela tiden och på vägen till körskolan fick jag fundera på vart allt sitter i bilen. Det var nog för att det var 3 veckor sedan jag körde senast. För de som inte vet kör jag ju ingenting hemma utan bara på körskolan.  Jag fattar inte varför jag inte lär mig snabbare och jag fattar fan inte varför jag ska klanta mig så jävla mycket. Kanske var det för att det var rusning idag när vi åkte i rondellerna? har inte kört i rusningen förut...

Jag hoppas verkligen att jag sätter uppkörningen på första försöket, just nu känns det fan omöjligt och väldigt långt borta.

Över till något roligare. Efter att jag hade fått hem min kickstidning idag och såg att jag hade massa rabatter osv så kom jag på att jag borde skaffa mig ett riktigt snyggt rött läppstift från Nouba. Snyggt var det och när jag var nere på kicks andra gången idag fick jag reda på att det är en alltiallo produkt. Man kan alltså använda den på läpparna och på ögonlocket.  Läpstiftet/glansen är i en rund liten burk och är lätt att aplicera=) Bild kommer snart!

Hoppas denna skolveckan blir bättre än den förra!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anna Jalderyd

Va elakt! borde dom inte ha berättat för dig lite tidigare hur det gick så du hade kunnat göra ngt åt de?

2008-09-04 @ 14:11:35
Postat av: noubaelin

Antagligen inte:/...

2008-09-04 @ 16:43:55
Postat av: Sakarias kaljo

Har du hittat ratten än?

2008-11-15 @ 11:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0