Neeeeeeeeeej!

Näää, jag trodde verkligen att jag skulle klara mig igenom denna stora släng av epidemier men ack nej!... Fan nu är jag sjuk:/.. huvudet är megatungt och ögonen orkar inte hålla sig öppna... fyfan vad detta suger.

Jag kan nästan få lite skuldkänslor när jag inte bloggar men hela denna veckan har jag typ jobbat på mitt nya jobb vilket är Per Shyrers, hm fråga mig inte allt för mycket om va de gör där men jag vet i alla fall att vi gör flaskor och komposter, haha, det är ett jobb i alla fall, hoppas jag får jobbet jag länge har längtat efter!.. Elin vill ha besked NU!

Nää, imorgon blir det ingen skola... jag får försöka kurera mig med en lång sovmorgon och skriva klart en artikel. Vem sade att trean på gymnasiet skulle vara underbar?.. MY ASS!



Puss, från en sjukling:(

Kommentarer
Postat av: luhluu

var du också sjuk idag?

2008-09-12 @ 14:45:39
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0