Snart är det fan vår tur!



Jag börjar sakta men säkert inse att jag går i trean. Att jag numera är störst på skolan och att studenten snart är min tur att ta!.. Det känns overkligt, skrämmande och underbart på samma gång.  Igår provade hela klassen ut studentmössor och vi valde ut vilka färger vi ska ha på banden osv och det var så kuuul!. Jag ville verkligen att våran klass skulle ha den finaste och bästa mössan, och det får vi nog med!

Sedan när man tänker efter lite till kommer jag att sakna klassen och speciellt er tjejor! Vi är ju fan Power point flickorna, remeber?! =)

Nu har jag precis varit och jobbat lite på fuskbrännan och det behövs kan jag säga, ljus i hyn kan jag vara nu i vinter, men inte vit. Hell no!


Puss♥


Kommentarer
Postat av: Robbin

Som fan, kommer ihåg första dagen i ettan, som om de vore igår. Snart splittras vi :( Håller med dig de är skit skrämmande att tiden verkligen går så snabbt :P

2008-09-23 @ 22:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0