Elin, klar för balen 09!

Nu har jag äntligen hittat skor! Väska och smycken!!!=) Jag har väl underskattat Borås för det jag hittade idag var inte att leka med. Alla skor jag hittade på Bianco var snygga! Det fanns inte ett par jag inte skulle kunna tänka mig att köpa?! Nåväl jag är nöjd med att jag hittade skor i alla fall. Gick runt i en hel drös med affärer.

Ni får inte se det än=) Kanske visar något om någon vecka, men inte nu^^ Det ska ju bli en fin suprise sedan! Hoppas bara ingen har samma skor/väska som mig, men det tror jag inte.

Detta underbara väder! Det finns inget bättre än när det är sol och varmt ute! I loooove it! Vet inte riktigt vad jag mer borde berätta... jo just de, nationella idag gick inte så bra, så! nu vet ni det haha


Puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0