Jag har gått i konkurs!

Helvetes jävla fan.. här går jag och köper saker jag är säker på att jag sparar in några hundralappar på, så kommer jag hem och kollar min exakta budget... så som det ser ut just nu så har jag fan redan gått i konkurs. Vi ska utomlands i juni och jag vet inte ens om jag har råd? Eller ja, inte ens låter dumt att säga, jag kan däremot säga att jag inte har någon jävla susning om över hur jag kommer klara av Juni....Varför?! Jag sparar in på allt jag kan och ändå räcker det inte till! ÄR så jävla trött på allt som har med pengar att göra nu så jag snart fan kräks


Har inte ens räknat in allt vad studenten kommer att kosta!.. har heller inte räknat in min bils besiktning, där den inte kommer gå igenom. Vad fan ska jag göra?!

Det hjälper inte med soliga dagar, ingenting blir fan bättre.


Jävla skit, vad fan ska jag strunta i? Bal, resa eller studentgrejjerna?




Hopplöst!




Kommentarer
Postat av: Chris

Enkelt, du struntar i resan. Går mycket pengar på en resa, så som resan i sig självt men även mat och nöjen utomlands. De pengarna kan du spendera på klokare saker..

2009-04-02 @ 21:59:56
Postat av: Elin

Sv. Men jag har ju redan betalat en del av resan?.. blir avbokningskostnader också?.. usch:(

2009-04-02 @ 22:01:05
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: Susanna

...vasst har du väl en del sparat eller...??

2009-04-08 @ 16:33:16
Postat av: Elin

SV Susanna.Till lägenheten har jag sparat, det har jag sett till=)

2009-04-08 @ 18:06:30
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0