Klänningen var för stor!

Kom precis hem från Brides and beauties i borås. Skulle hämta min klänning idag och jag började självklart med att testa den. Dock upptäckte jag att den var för stor!! Den satt bra i midjan men inte över tuttarna=( Antingen har jag väl gått ned i vikt eller så har hon väl helt enkelt inte sytt in såpass mycket som behövdes..

Åååh, måste åka in i morgon igen så hon kan ta nya mått.. och sen får jag antagligen vänta ytterligare 10 dagar för att få testa den igen, detta är inget jag hinner känner jag:(

Talet idag gick faktiskt ganska bra, vi hade ju nationella i svenska och skulle ha ett tal. Jag valde att prata om vad vi ska göra för att bli lyckliga och att man borde ta vara på sitt liv. Jag fick MVG=)!!! fatta jag blev glad eller?!.. fick söta kommentarer efter talet: " Elin, när du stod där och pratade var du så jäkla smart! Du sade så smarta grejer" och "jag blev faktiskt rörd" Tack Ida och Anndréa!! Betyder mycket^^.

Jag håller fortfarande på att vela när det gäller bulgarienresan med några i klassen.. ska jag åka eller ska jag inte åka?!.. det är pengar det gäller såklart men hoppas jag tilslut får ihop det!



Idag ska jag försöka komma på lite filmideér till rörlig bild B. Den slutgiltiga såkallade "Examensfilmen" Kom gärna med förslag på vad man kan göra för film=)



Puss♥





Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Ja, vi hoppas att den blir till allas belåtenhet! ja, har varit väldigt mycket jobb, så känns skönt att det börjar bli klart nu. Hade ju varit grymt mycket lättare om någon av oss gick media ;)

2009-04-21 @ 17:39:14
URL: http://mhjohansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket :D Blev himla glad!

Nej det är sant, det är nog svårt. Jag har ju tur som har en underbar pappa som kan fixa men det är ju inte så för alla :/ Har du något i sommar?

kram

2009-04-21 @ 22:11:34
URL: http://malincarlen.blogg.se/
Postat av: Malin

OKej, det är ju bra iallafall! Håller tummarna och hoppas du får jobba lite i sommar också :)

Jag ska jobba hos min pappa på ICA anders i gällstad! ^^

2009-04-22 @ 10:48:00
URL: http://malincarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0