Många bollar i luften

Fyfan vad dålig jag har varit nu under lovet på att blogga:O. men vet ni varför? jag har ett jäkla ärligt svar och det är PROJEKTARBETET! fyfan vilket hemskt arbete och lovet har inte direkt fått vara bara ett lov.. hemskt!.. men imorgon ska det lämnas in för fösta läsningen och hoppas det blir ett någolunda betyg i alla fall.

Vad har jag gjort mer sen i lördags?.. hm jag har varit ute och åkt Inlines för första gången iår och jag måste bara säga, fyfaaan vad underbart det var=) Vill bara åka ut hela tiden=) Synd bara att Ulricehamn är så backigt så det går knappt att åka haha, för jag är lite feg när det gäller bromsen.

Igår var jag hos kalle och lagade min bil med! Eftersom den ska på besiktning i morgon ville vi eliminera alla synliga fel vi kunde hitta och jag hoppas innerligt att vi lyckades. kanske åker jag dit på för dåliga sommardäck och kanske för handbromsen, men det får vi helt enkelt se imorgon! Jag håller er uppdaterade om vad som kommer hända min lille bil!

Jag har för mycket i huvudet just nu att jag inte riktigt vet vad jag ska välja ut och skriva om, det skulle nog bli en hel roman så jag hoppar nog det idag!..


Hörs imorgon!


Puss♥




Kommentarer
Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

va kul det lät med inines, fast det går ju typ inte bromsa, blir bara tvärnit =S

2009-04-15 @ 17:48:29
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Aa, asså jag fattar vad du menar x) Du får ju tycka vad du vill ;) Men jag tycker Tila är skitball hon me XP

2009-04-16 @ 10:45:30
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0