Valborgsmässoafton!

Det är idag va?! haha, ja men imorrn är vi ju lediga då det är 1 MAJ=) Alltid gött med lite ledigt! Nu de sista veckorna innan studenten är vi lediga skitmycket och det är inte fel.

Nu sitter jag och väntar på att åka på grillning hos Emil. Ska dit med Ida och hoppas på att det blir skoj=) Skulle egentligen festat imorgon eftersom jag och Kaljo antagligen ska ha vår sista fest här i lägenheten..lite sorligt faktiskt:(


Såhär ser jag ut ikväll i alla fall! Svart klänning från gina och en lila/rosa make som faktiskt blev ganska bra! har inte sminkat mig speciellt mycket på det senaste, har väl tappat lusten eftersom jag vill köpa nytt nytt nytt men har inte pengarna direkt



 

Färgerna stämmer inte 100, det är mer lila irl=)


Föresten så pajjade min bil innan! Fan i fan... den bara började sega sig, som om du har i en för hög växel, som tur var så kom mamma och Pierre förbi och han trodde att det var så att jag måste byta mina tännstift! hoppas det bara är något så lindigt:O


Snart kommer Ida och Andreas!



Puss♥





Kommentarer
Postat av: Therése

Himla snygg du var igår! Riktigt snygg klänning.

2009-05-01 @ 08:58:33
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mkt :)



Va snygg du var på valborg :)



KRAM

2009-05-02 @ 14:53:30
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0