ja, han är verkligen allt!



Här har vi honom, världens mysigaste och vackraste sköldpadda!... Det finns ingen bättre än du!... Nä jag vet, jag kan fan inte sluta predika om honom, men jag måste ju visa upp honom, så stolt=) hehe. Där ligger han i solen. Det är verkligen det bästa han vet, haha. Han inbillar sig väl att han får i sig de nyttiga strålarna genom fönstret, men de får han inte, han hatar verkligen sin UV-lampa haha.




Tycker ni inte han är söt?!=) Åh, min lile Philip! oj, ser ut som han har snott lite läppstift av mig? Philipen då!;D

Det är du som får upp mig på morgonen, lilla sötnos!





Kommentarer
Postat av: patrize

coola bilder ;)

2009-12-15 @ 15:07:11
URL: http://patrizeandersson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0