Dagens

♥Snart bär  det iväg på kalas hos Linda och Philip! Jag har varit vaken sedan halv nio och kunde fan inte somna om när kaljos klocka hade ringt för jag var orolig att han inte skulle kunna mösa sig upp i tid till jobbet... aah stackarn, han har i alla fall ett jobb:O. Makeupen blev en vit/ljusgrön skuggning.

Såhär ser jag ut idag! Hade världens beslutsångest över ifall ja skulle ha vitt eller lila under spetsen men det blev vitt=), ja just idag var detta mitt stora problem..
 
 


Men.... snön hindrar mig nog från att ha dessa söta skor.. jävla vinter!

   



Och gissa vad min frukost bestod av idag?


Just det.. Apelsinkrokant choklad! Fan va gott^^


Puss♥




Kommentarer
Postat av: idaaaa

haha, fyfan vad söta skor. och supersöt bild på dig emd chokladen :D:D

2009-02-08 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0