Dags att vara kreativ!

I skolan har vi fått i uppgift att skapa en framsida till ELLE tidningen. Det tog inte lång tid innan jag kom på hur min framsida skulle se ut!

Tänk er det sötaste rosa och en tjej i en vit klänning som håller i en muffins med rosa kristyr! Uppsatt, lite lockigt hår och ballonger som flyger och far omkring.Bakgrunden kommer vara rosa och jag hoppas verkligen att jag sätter denna bild. Min modell kommer vara Lollo! Hoppas även du klarar av att få till den där supersöta och förvånade blicken=) Jag ber till sminkguden att jag sätter sminket den dagen med! haha. Makeupen ska vara livfull rosa med långaaa fransar. Ni kanske tycker att det verkar vara lite mycket rosa? då kan jag säga: DET KAN ALDRIG BLI FÖR MYCKET ROSA=)

Idag var jag nere på stan och köpte saker till min söta lilla muffins jag ska fixa till samt ballongerna. Ica, varför säljer ni inte enfärgade ballonger bara?! iofs så hade jag tur att det fanns så mycket vita och rosa ballonger i påsen^^



Muffinsen är tyvärr en blåbärsmuffins men det döljer bagaren elin med lite kristyr och söta små silverpärlor på! Fotograferingen kommer antagligen vara på fredag ifall allt går som det ska!



Puss♥

Kommentarer
Postat av: luhluu

klart jag sätter posen elin, ska iaf göra mitt bästa! =)

2009-02-05 @ 13:09:40
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: idaaa

Jaa, självklart ska du vara med på mitt bröllopp! brudtärna? GÄRNA för mig!!

2009-02-06 @ 12:07:05
URL: http://idaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Ida

TACK babe :D:D:D

2009-02-07 @ 20:38:42
URL: http://idaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0