Den där alla hjärtans dag

För ungefär en halv vecka sedan hade jag världens ångest över att jag inte hade någon att krama och umgås med, men är det så konstigt då?:O.. vart man än vänder sig ser man eller hör man reklam " Ska inte du ge din kära rosor? beställ hos oss".. Vad ska du göra med din kära idag?... ingenting, för jag har ingen jävla kära. Nu får ni inte tycka att jag försöker slopa denna dag men sålänge man är singel så betyder denna dag inte så mycket. Jag är glad att jag idag inte har ångest över vem jag ska vara med.. jag klarar mig väl själv=) Är ju trots allt nästan heelt vuxen nu^^.

Nää så glad alla hjärtans dag blir det inte idag men jag är nöjd ändå

Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0