Elin bakar!

Äntligen gjorde jag mina scones jag har tänkt på i flera dagar men inte orkat! Det är ju så enkelt med=) fan jag borde göra det oftare^^. Ifall man ska vara nyttig använder man självklart graham, men det hade ja inte hemma!

 
Det enda som behövs är ett recept, mjölk, mjöl, bakpulver, smör och salt=) Ett plus ifall du har en ugn med=)



Mojsa,mojsa ner allt....


Knåda, knåda som bara den..

Platt till och skåra dem...

Ta kort på dig själv med det du har åstadkommit...

In i ugnen!

Får endast ätas med marmelad och dricka mjölk till.

Och glöm inte! Bildenra är klickbara =O


Puss♥




Kommentarer
Postat av: Mli svar:

Jag fick idas tid så den var väl kl tio :)

2009-02-03 @ 22:14:49
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0