Filmen som berörde

Det var en hemsk, fin, vacker och underbart bra film jag och kaljo var och kollade på igår. Ni har säkert hört alas om seven pounds med Will Smith. Jag fick bara ett fnatt att ja ville på bio igen och kom på att vi kunde se seven pounds! Jag kan säga att jag satt där och grät genom hela filmen typ.. Jag har aldrig sett en sådan fin film. Det var mer än en film, En kille som ville göra gorda gärningar, det är vad filmen går ut på och det han gör för dessa människor är så fruktanskvärt fint så det är inte klokt. Gå nu inte och ha världens förväntningar på den för då kanske ni inte upplever den på samma sätt som jag, men jag kan bara säga det att vi var inte ensamma om att gråta på bion..Jag uppskattar inte saker så som jag borde, det var något jag kom på igår.

Ni måste verkligen se den!

Appropå annat så måste jag bara få dra min lista på 6 saker jag hatar:

- Folk som går runt på gymmet och låtsas gymma. Ni bara stör alla andra! visst du kanske fick ett gymkort i julklapp och kan inte själv betämma ifall du vill gymma eller inte men fan låt gymmet vara!!! ni blir inte biff genom att stå och titta på maskinerna!

- Småungar som springer runt och tykar sig! Usch för dem!  Fan det var annorlunda förr när jag var liten, då visste vi inte ens vad "bög","hora" var för något, vi visste inte ens att de orden fanns, nu springer de runt hela tiden och ropar konstiga saker och bara är allmänt störiga, speciellt de barnen här på karlslätt!!:S

- Folk som inte går att lita på, "jaa, men jag fixar det, lovar!" OFTA! hur ska man då kunna anförtro sig åt dem och hur fan ska man då kunna få en bra vän?

- Fjortisbilder! aaa, just det, de bilderna tjejerna som har klippt av sig håret bara för att det var en trend sedan kommit på att de saknar det och därför lutar de huvudet åt sidan på alla kort och utstrålar " ååhh titta mitt låååånga hår", fyfan för er.

-Människor som behandlar djur illa. Är ni så dumma i huvudet att ni ger er på djur?! Oftast är fan djur mer värda än människor säger jag!

- Killar i min ålder! Nu är inte alla så omogna men hallå! många är det, snälla väx upp...

Det hade kunnat bli 10-20 saker men jag tråkar väl ut er=) Observera att dessa saker inte är i någon som helst rangordning.


Gårdagen var kul! fikat var mums och jag tror alla var nöjda med kalaset=)

      
Petra och Lillit                              Skitgott fika!                     Michaela och syskon

Kommentarer
Postat av: petra

Kalaset var kanon :) Linda är en jäkel på att göra tårta :)

2009-02-09 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0