För jag ska bli moster!




Jaa! Det är sant!.. Min kära syter ska få en bebis!!.. Jag hade länge anat det med tanke på att hon hade gått en hel del i vikt men jag ville inte avslöja något, så jag tänkte vänta tills hon erkände det=) Och så på Philips 25 års kalas så berättade hon det äntligen! Fan vad ballt att jag ska bli moster och framförallt att hon är den första av oss systrar som får barn.

Och vet ni vad det typ bästa är?! Bebisen förväntas komma på min födelsedag, alltså den 13 Augusit! Wiiiie!

Hoppas att det även blir giftemål någon dag! Ni skulle vara så fina som gifta!!





Puss♥




Kommentarer
Postat av: Therése

men va roligt! Grattis! (eller det kanske man ska säga till dem? :P)

2009-02-26 @ 21:47:49
URL: http://naildesign.blogg.se/
Postat av: Mli

jätte sött ^^

men JAG är den dära hunden med blicken ;)

2009-02-27 @ 13:22:16
URL: http://missmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0