Jag blir så inspirerad!

Jag kan sitta i timmar och kolla på olika makeuper på nätet och jäklar vad insprirerad jag blir! Jag är som en svamp, suger upp allt jag ser och försöker göra något eget av det. Jag lärde mig nyligen göra snygga sotningar med mycket svart, det var jag lite för feg för innan, nu älskar jag det! Detta är det enda jag aldrig tröttnar på! Jag helt enkelt älskar det!



Jag blir så ivrig när jag ser videos på makeuper som jag vet att med lite övning så kan även jag göra det där, jag önskade att jag hade alla pengar i världen att köpa dessa underbara färger och läppstift och färgeyeliners!.. why me! nu vill jag vara rik som blondinbella!..



Jag behöver lite olika ansikten att testa makeuper på!? =)




 

Puss♥



Kommentarer
Postat av: RobbinC

Blondinbella har en rik familj också ;)

2009-02-12 @ 00:56:10
Postat av: Elin

Sant, det har inte jag:P

2009-02-12 @ 16:51:54
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0