Jag vill inte vara vuxen längre!

Fan vad jag bara vill vara barn igen! Då man ihnte hade några som helst problem med någonting, det värsta som kunde hända var typ att en docka försvann. Nu sitter jag här med skolan ända upp i halsen + det där helvetiska jobbet med att hitta jobb! Hur ska man hitta något i denna jävla kristid?! Utan jobb är jag fan körd.. Visst jag har lite pengar på mitt sparkonto kvar och det tänkte jag köpa en dator för + balen/studentresan mm, men nu är det så att jag inte vet ifall jag får jobb efter studenten så då skiter sig allting! Jag satt här aslänge och räknade på min ekonimi och hur mycket jag får in varje månad och fan det är ju patetiskt! ´

Jag vill inte behöva oroa mig för sånt!.. hur ska jag kunna ha kvar lägenheten ifall jag går arbetslös?! nä det fungerar inte, inte alls..

Önskar jag var som många andra och bara tar det som det kommer men eftersom jag måste ha sånt klart för mig så ser jag ju redan nu att jag är körd.

Alla dessa räkningar som ska betalas, bilen som ska skötas och sen är det ju då mig själv som ska må bra.fyfan!


Helvete!


Kommentarer
Postat av: Mli

Följ med mig till jönköping och bo med mig. allt löser sig i jkpg ^^

2009-02-12 @ 09:17:09
URL: http://missmli.blogg.se/
Postat av: elin

du kan ju bo hos mamma och pierre och alla småtrollen uppe i skogen! kram o puss

2009-02-16 @ 13:12:27
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0