Me like!

Ett märke jag inte ens visste om; Milajki! Jääklar vad söta smycken de har!! De är så somriga och söta så det är fan i mig inte sant!  Synd att de är liite för dyra för min lilla plånbok just nu:/..

Här är några av mina favoriter!!

  
Halsband 699:-                     Örhängen 199:-               Armband 399:-

Dessa smycken är speciella på något vis, de kan nog helt enkelt göra en tråkig klädsel rolig! Supernice=)

z
Idag har jag städat heeela lägenheten! Ja det låter kanske lite konstigt men det har jag faktiskt=) Nu var den allt för stökig. Jag ska ju trots allt sitta hemma i en hel vecka nu:O Fick inget jobb nu på lovet, vet du någon som behöver en som jobbar extra hör då fan av er till mig! Är ju så van vid att jobba så det är inte kul nu när det inte blev något alls... Ärsch, jag har massa skolarbeten som måste bli klara, får väl satsa på dem, BOOORING. Efter städningen behövde jag ha lite skoj så då blev det en svart/guld/brun glittrig sotning, dock syns inte den guldiga på bilden men den är suuuuperguldig om man bara använder den, nu lade jag den på det svarta. Jag vill bli bättre på sotningar! för jag har kommit på att det funkar till allt!=)

Jag ska satsa på att köpa hem mer färger när det klingar i kassan! Nu vill jag har ljusa, rosa, färska färger inför våren och sommaren=)



Jag har även hälsat på mamma idag:) När jag kom innanför dörren sade mamma direkt, vad stort huvud du har:O Alltså håret, och så stora ögon du har(går lite närmre) Jaaa, det är en sotning, men du kan väl sätta upp håret nu när du gör semlor, Ja nu vet ni varför mamma vill ha hem mig?! haha nää, visst mina semlor är säkert mumsiga men hoppas inte det är därför hon tar hem mig=) hehe. Kvällen har varit väldigt lugn och fin. Imorgon blir det kalas för syrrans pojkvän som fyller 25! Kanske blir en promenad med bror med=)



Föresten!.. Vad tycker ni jag passar bäst i? Lite lockigt eller rakt hår? kan tyckas vara en tråkig fråga, men inte för mig=)

 


Puss♥





Kommentarer
Postat av: Lennart

Lockigt :)

2009-02-08 @ 09:51:40
Postat av: Elin

hehe okey=):D

2009-02-08 @ 09:52:39
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: luhluu

inte bara jag som har plågat mej med att städa idag hör jag ! =) haha.. åhh jag satt och kolla på smycken från mi lajk innan med på nån blogg, älskar plate halsbanden

2009-02-09 @ 00:02:54
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: petra

Du passar i både lockigt och rakt, men jag tycker att du ska ha lockigt på balen :)

2009-02-09 @ 15:52:43
Postat av: Elin

Hehe jaa men lockigt på balen såklart:D hehe

2009-02-09 @ 15:55:16
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Du passar jätte bra i båda :)

2009-02-13 @ 09:21:30
URL: http://annnaza.blogg.se/
Postat av: Tessan

Båda var skit snyggt å så avis på ditt hår just nu X)

2009-02-22 @ 23:10:40
URL: http://www.makeupforlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0